سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ اولین نشست هم‌افزایی جمعی از ائمه جماعات شهرستان دشت آزادگان با ریاست جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان

حوزه/ اولین نشست هم‌افزایی جمعی از ائمه جماعات شهرستان دشت آزادگان با حجت‌الاسلام برهانی، مدیر جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، نشست هم‌افزایی و هم‌اندیشی جمعی از ائمه جماعات مساجد شهرستان دشت آزادگان با حجت‌الاسلام برهانی، مدیر جدید اداره تبلیغات  اسلامی این شهرستان  برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام برهانی، ضمن تبریک فرارسیدن ایام ماه ربیع‌الاول، هدف این نشست را هم‌اندیشی هر چه بیشتر جهت پیاده‌سازی عملیات مختلف فرهنگی دانست و عنوان کرد: سامان‌دهی، غنا بخشیدن و پشتیبانی از شبکه ائمه جماعات از اولویت‌های مهم این‌جانب است که انتظار می‌رود به توفیق اللهی و با همکاری کلیه فضلا بتوانیم شاهد اجرای فعالیت‌های گفتمان ساز و تحول‌آفرین باشیم.

وی در ادامه ضمن شنیدن گزارش فعالیت مبلغین و ائمه جماعات حاضر در جلسه به شرح گفتمان امامت محله پرداخت و اظهار داشت: در رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی، شخص روحانی مسجد باید بتواند برای کل محله امامت کند و در چهاردیواری مسجد محدود نباشد تا بتواند ملجأ همه مردم به‌ویژه دردمندان باشد.

حجت‌الاسلام برهانی قدرت امام محله را پاکار آوردن ظرفیت‌های مردمی دانست و افزود: ما امام محله‌ای را موفق و مقتدر میدانیم که قدرت اقناع‌سازی و فعال نمودن ظرفیت‌های مردمی را دارا باشد و عملاً فرماندهی میدان را به دست بگیرد.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست مقرر گردید که جلسات ویژه ائمه جماعات به‌صورت ماهانه جهت هم‌افزایی بیشتر برگزار شود.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صادق سیلاوی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    خدا قوت موفق باشید در راه حق