پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین صالح

حوزه/ رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان، حادثه تروریستی مسجدجامع قندوز افغانستان را محکوم کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا صالح، رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان حادثه تروریستی مسجد جامع افغانستان را محکوم کرد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
انا الله و انا الیه راجعون

خبر حادثه‌ی تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از نمازگزاران جمعه در مسجد"خان‌آباد" واقع در ولایت قندوز افغانستان به دست  تروریستهای مزدور، موجب تاثر و تاسف فراوان گردید .

این جنایت خونین براساس معیارهای انسانی و ارزش های اخلاقی و عاطفی و آموزه های متعالی اسلامی از مصادیق بارز جنایت علیه بشریت است و یک بار دیگر تعصبات کور، قساوت و خباثت دشمنان ملت شریف افغانستان را آشکار ساخت .

این تروریست های سنگ دل که هیچ بویی از انسانیت نبرده اند و بصورت ناجوانمردانه ده ها زن و کودک و مردم بی‌گناه را در حال عبادت و اقامه نماز جمعه به خاک وخون می کشند وابسته به مزدوران آمریکایی و صهیونیستی هستند و هدفشان ایجاد ناامنی و کشاندن ملت افغانستان به جنگ های داخلی و مذهبی  است.

بدون شک ملت بزرگ و رشید افغانستان با بصیرت، دشمن شناسی و حفظ اتحاد واقتدار ملی برتوطئه های این دشمنان پرکینه و جنایتکار، فائق خواهد آمد و به زودی ریشه آنان را از صحنه گیتی قطع خواهد نمود .

مجامع بین المللی و مدعی حقوق بشر و دستگاه حاکمه افغانستان، وظیفه اکید دارند نسبت به پیگیری مجدانه موضوع وشناسایی و مجازات سخت عاملان کوردل آن اقدام نمایند.

نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان ضمن محکوم نمودن این جنایت ددمنشانه، مراتب تسلیت و همدردی خود را محضرملت شریف افغانستان، جامعه بزرگ شیعیان، علماء و حوزه های علمیه، بویژه خانواده‌ها و بازماندگان داغدار این شهیدان مظلوم ابراز می دارد و صبر و آرامش الهی را برای آنان و همچنین رضوان الهی وعلو درجات برای شهیدان گرانقدر وشفای عاجل مجروحان ومصدومین این حادثه مسألت مینمایم.

نماینده جامعه المصطفی در خراسان
محمدرضا صالح
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha