جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ تبادل تفاهمنامه بین انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه با گروه فقه خانواده دانشگاه بین المللی المصطفی

حوزه/ با حضور اعضای هئیت مدیره انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه های علمیه و مدیرگروه فقه وخانواده پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص) تفاهم نامه همکاری در ۵ ماده و ۱۸ بند به امضای مدیران دو نهاد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، تفاهم نامه همکاری انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه های علمیه و گروه فقه خانواده پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص) با حضور حجج اسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی، احمد احمدی تبار، حسین ملانوری، صادق گلزاده، مجیدکافی امامی و آقای کمال اکبری در سالن جلسات دبیرخانه انجمن های علمی حوزه های علمیه برگزار شد.

در این تفاهم نامه بر توسعه و تعمیق همکاری های دوجانبه تأکید شده است، این زمینه ها عبارتنداز؛ «مشارکت در شناسایی و اجرای طرح ها، پروژه های مطالعاتی، تحقیقاتی و پژوهشی بنیادی، کاربردی و راهبردی»، «بهره گیری متقابل از توانایی علمی، چاپی و انتشاراتی در تولید و تدوین کتب، نشریات ومقالات علمی، پژوهشی، ترویجی و تخصصی»، «حمایت از مجلات علمی متقابل»، «همکاری در معرفی متقابل مراکز علمی، شخصیت های علمی، کارشناسان و پژوهشگران داخلی و بین المللی و ارتباط با آنها»، «مشارکت جهت حضور پژوهشگران و صاحب نظران دو مجموعه در مجامع داخلی و بین المللی»، «همکاری در طراحی آموزش های حضوری و مجازی»، «مشارکت در برگزاری کرسی ها ونشست های علمی»، «بهره مندی ازظرفیت ها و منابع علمی وکتابخانه ای متقابل» و ... از جمله زمینه های همکاری مشترک می باشند.

لازم به ذکر است: این تفاهم نامه به امضای حجج اسلام و المسلمین سیدمحمدواعظ موسوی رئیس انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه های علمیه و احمد احمدی تبار مدیرگروه فقه خانواده پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص) رسید.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمودی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    استاد احمد تبار انسان بسیار شریفی است ایشان در هر کجا منشا خیرات بسیار است
  • اسماعیلی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    کتاب حاج آقای احمدی تبار را مطالعه کرده ام ایشان در فقه خانواده فقیهی توانمند یافتم.
  • شریفی نیا IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    همکاری دو استاد مطرح حوزه حاج آقای احمدی تبار و حاج آقای واعظ موسوی می توان امید به اتفاق های خوب علمی بست.