جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رمضانی

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم  السلام در پیامی انفجار تروریستی مسجد سید آباد قندوز افغانستان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام  در پی حادثه تروریستی قندوز افغانستان به این شرح است:

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
خبر انفجار تروریستی عوامل جنایتکار داعش در مسجد سید آباد قندوز که باعث کشته و مجروح شدن بیش از ۲۰۰ تن از شیعیان نمازگزار شد، باعث اندوه و ناراحتی شدید مسلمانان و بویژه شیعیان گردید.
این حادثه که بزرگترین جنایت تروریستی پس از قدرت گیری طالبان است، در حالی اتفاق می افتد که تامین امنیت و مقابله با داعش و حملات تروریستی از جمله وعده های گروه طالبان به مردم افغانستان و جامعه جهانی بوده است. ضروری است که مسئولان با جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این جنایت وحشیانه پرداخته و مانع تکرار اینگونه حوادث شوند.
بر همه دلهای حق طلب و انسان دوست و شیعیان جهان لازم است که در محکومیت این حادثه دردناک موضع گیری نمایند.
لازم است نهادهای حقوق بشری و ضد تروریستی در جهان نیز، نسبت به این قبیل حوادث واکنش نشان دهند. چه اینکه ضروریست مجموعه های اطلاعاتی و امنیتی در سطح بین الملل تلاش های دقیق تری را برای جلوگیری از این وقایع وحشتناک و غم انگیز انجام دهند.
ضروری است که نهادهای امدادی و کمک رسانی در داخل افغانستان و سراسر جهان برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان بویژه با توجه به شرایط کنونی این کشور اقدام نمایند.
مجمع جهانی اهل بیت(ع) به شدت این اقدام تروریستی را محکوم کرده و ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده های شهدا و ملت افغانستان، برای شهدای این حادثه رحمت و جنت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و شفای مجروحان را مسالت می نماید .
رضا رمضانی
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم  السلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha