جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / دیدار سردار موحدی کیا فرمانده تیپ مکانیزه 20 رمضان نیروی زمینی سپاه با آیت الله حسینی بوشهری

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری گفت: از الزامات شورای شهر این است که همه اعضای خود را وقف خدمت بی منت برای مردم کنند که باعث رضایت خدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، امروز در نشستی با اعضای شورای شهر بوشهر با بیان اینکه اگر مجموعه همدل و هم فکر و با یک خرد جمعی و کار جمعی در کنار هم باشد، گفت: این کار دارای برکات فراوانی خواهد بود، شورا باید هم افزایی، جامعیت و همه سو نگر باشد و الزاماتی باید برای خود داشته باشد.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: از الزامات شورای شهر این است که همه اعضاء خود را وقف خدمت بی منت برای مردم کنند که باعث رضایت خدا خواهد شد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شهر بوشهر کمبودهایی دارد و باید یک سری کارها انجام شود و به لحاظ مبلمان و عمران شهری و جهات مختلف  به یک تراز برجسته برسد.

وی در ادامه خواستار آسیب شناسی مسائل و مشکلات شهری و عملکرد شوراهای قبل شد و گفت: با آسیب شناسی که صورت می گیرد آسیب و مشکلات پروژه های شاخص مشخص و نسبت به رفع آن اقدام شود.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه اظهار کرد: اعضای شورا اسلامی شهر به عنوان امنای مردم در کنار وظایف ذاتی خود مسائل و مشکلات موجود در شهر مثل بحث فاضلاب بوشهر که یک زخم کهنه شده است را به دستگاه های مسئول منتقل و پیگیر حل مشکلات شهر در همه زمینه ها باشند، زیرا مطالبه گری شورا غیر از  مطالبه گری فردی است.

 نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در پایان  گفت: در کنار کار عمرانی، در کارهای فرهنگی حضور موثر داشته باشید و اعتبار لازم را برای پروژه های فرهنگی تاثیرگذار اختصاص دهید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha