جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه کودکی یعنی آغاز بزرگی انسان، گفت: خانواده ها و نهادهای تربیتی مثل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش وظیفه بسیار سنگینی در قبال کودکان دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت هفته ملی کودک مدیر، کارکنان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر امروز با حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان، به صورت ارتباط تصویری دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در این نشست ضمن گرامیداشت هفته ملی کودک، اظهار داشت: خانه ای که کودک در آن است یعنی نور خدا، صفا، صمیمت و مهربانی در آن است.‌

 امام جمعه بوشهر با بیان اینکه کودکی یعنی آغاز بزرگی انسان، افزود: تمامی انسان های بزرگ، بزرگی خودشان را از کودکی آغاز و در یک عرصه طراحی و برنامه ریزی شده، مسیر بزرگی را طی کردند. به همین جهت خانواده ها و نهادهای تربیتی مثل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش وظیفه بسیار سنگینی در قبال کودکان دارند.

وی با بیان اینکه مراکز تربیتی کودکان باید دارای اعتبارات لازم باشند، بیان کرد: مراکز تربیتی باید دارای دانش، دلسوزی و تلاش لازم و از آن طرف نظارت و بررسی های لازم در عرصه پرورش این جوانه ای زیبا که در آینده درخت تناور مملکت می شوند، داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به رشد فکری کودکان افزود: در حاضر الحمدلله در کودکان رشد فکری ایجاد شده، زیبا سخن می گویند و حرف های قوی که ناشی از یک فکر بلند است می زنند و انسان به آینده تمدن ایران امیدوار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha