پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: کارکنان بازرسی باید بدانند که هدف خدمت در این اداره اصلاح جامعه است نه خدایی ناکرده مچ گیری افراد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با پرسنل بازرسی کل استان کردستان بر اهمیت جایگاه بازرسی در شئونات کشوری اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: با وجود اینکه در دوران هشت ساله دفاع مقدس نزدیک به ۲۲۰ هزار شهید تقدیم شد، ولی با نگاهی به کارنامه عملکردی مسئولان، می بینیم که مدیران در دهه شصت موفق تر از اکنون بودند.

 استاد حوزه  با اشاره به اهمیت تقوا در کار برای هر انسانی، افزود: پیشنهاد می شود که در طول ماه چند جلسه تفسیر قرآن و اخلاق برای کارکنان بازرسی کردستان برگزار شود، زیرا انس با قرآن زمینه ساز حفظ تقوا و بصیرت انسان می گردد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: نفس اماره انسان هر لحظه او را به سمت انجام کارهای ناشایست تشویق می کند، بنابراین مومن واقعی باید در حفظ ایمان خود به معنای واقعی و عملی کوشا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: کارکنان بازرسی باید بدانند که هدف خدمت در این اداره اصلاح جامعه است نه خدایی ناکرده مچ گیری افراد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha