جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 982678
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
تصاویر/ نشست خبری ویژه برنامه های بزرگداشت نهم ربیع الاول در مسجد مقدس جمکران

حوزه/ مدیر حوزه محتوا و پژوهشی انتشارات مسجد مقدس جمکران، گفت: تولید آثار با محتوای مهدویت و پاسخگویی به شبهات و مدعیان دروغ امامت از اقدامات اصلی انتشارات جمکران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام علی‌اکبر صمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های انتشارات مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: انتشارات کتاب جمکران از سال ۶۸ کار خود را آغاز کرده و بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب در طی این سال‌ها تدوین شده است.

وی ادامه داد: هدف انتشارات مسجد مقدس جمکران تولید آثار مهدوی بوده و تاکنون ۲۲۰ اثر تولید کرده‌ایم و در این میان بسیاری از آثار در جشنواره‌ها و مسابقات حائز رتبه شده‌اند.

حجت‌الاسلام صمدی با بیان این که از ابتدای امسال ۳۰ عنوان کتاب تدوین و چاپ شده است، بیان داشت: در ابتدای امسال و هم زمان با نیمه شعبان ۱۲ اثر رونمایی شد و در پایان سال نیز ۱۲ اثر دیگر رونمایی و منتشر خواهد شد.

وی تاکید کرد: در حوزه رمان و داستان کودکان، برنامه‌ریزی خوبی صورت‌گرفته و امروز دو عنوان کتاب رونمایی خواهد شد.

مدیر حوزه محتوا و پژوهشی انتشارات مسجد مقدس جمکران، تاکید کرد: علاوه بر تهیه و تدوین کتاب کارگروهی برای مقابله با مدعیان دروغ امامت نیز تشکیل شده و اقدامات خوبی در این زمینه تولید و منتشر شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا انتهای سال ۸۰ عنوان کتاب روانه بازار خواهد شد و در این میان علاقه‌مندان برای دریافت کتاب‌های انتشارات مسجد جمکران هم از طریق مراجعه به فروشگاه‌های مسجد می‌توانند این اقدام را انجام دهند، هم از طریق پایگاه کتاب جمکران به نشانی ketabejamkaran.ir دریافت کتاب ممکن خواهد بود؛ همچنین در فروشگاه‌های کتاب استان‌ها هم می‌توان کتب را دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha