سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله علوی گرگانی و سردار اشتری

حوزه/ چیزی که رضایتمندی عموم مردم را به خود جلب می کند، برخورد قاطعانه با مجرمان از سوی نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی، امروز در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، گفتند: اقتدار و قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد بر قانون شکنان و مجرمان باید حفظ شود.

معظم له تامین معیشت کارکنان نیروی انتظامی را مهم دانستند و گفتند: افرادی که در لباس نیروی انتظامی خدمت می کنند باید به لحاظ معیشتی دغدغه و مشکلی نداشته باشند تا با تمام وجود در ایفای وظایف خود جانفشانی کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی، نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت را مورد توجه قرار دادند و تاکید کردند: امنیت امروز کشور مرهون فداکاری و اقدامات شبانه روزی نیروی انتظامی در سراسر کشور است.

ایشان با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع و بازدارنده با مجرمان، ادامه دادند: چیزی که رضایتمندی عموم مردم را به خود جلب می کند برخورد قاطعانه با چنین افرادی از سوی نیروی انتظامی است.

خاطر نشان می شود: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در سفر امروز خود به قم با آیات عظام جوادی آملی، صافی گلپایگانی، نوری همدانی، حضرت آیت الله علوی گرگانی و آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار و گفت و گو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha