جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان کردستان گفت: لباسی که شما عزیزان نظامی و انتظامی بر تن دارید برای هر کسی ارزشمند است و به نوعی به مردم آرامش و امید می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در دیدار فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان کردستان، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد جایگاه رفیع نیروهای انتظامی در  بین مردم هستیم و باید قدر این ملت را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: لباسی که شما عزیزان نظامی و انتظامی بر تن دارید برای هر کسی ارزشمند است و به نوعی به جامعه و مردم آرامش و امید می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی تصریح کرد: نیروی انتظامی و مرزبانی در انجام وظیفه شب و روز نمی شناسد، ولی بعضا دیده می شود که برخی از شهروندان با این عزیزان رفتار مناسبی ندارد.

 استاد حوزه علمیه کردستان گفت: انتظار داریم که نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی با مردم مانند گذشته رفتار شایسته ای داشته باشد تا همچنان مردم اعتماد خود را نسبت به نیروهای مسلح حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: نیروی انتظامی باید به عنوان نماد و الگوی اخلاق برای جامعه باشد زیرا ما در کشوری اسلامی و اخلاق مدار زندگی می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha