جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وحدت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: چند روز گذشته معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با بنده نسبت به استقبال کم مردم کردستان از واکسیناسیون اظهار نگرانی کردند، لذا از مردم استان درخواست داریم نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته وحدت در استان کردستان بیان کرد: با وجود اعلام قبلی مبنی بر برگزاری جلسه امروز تنها ۱۰ نفر به نمایندگی از ۲۰ اداره و سازمان دعوت شده در این مراسم حضور دارند که این وضعیت به هیچ وجه قابل قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: از همه دستگاه های دولتی در استان کردستان درخواست می کنیم که در بحث برگزاری ویژه برنامه های هفته وحدت پای کار باشند و نسبت به این هفته مهم بی تفاوت نباشند.

وی افزود: برای ایجاد وحدت بیشتر در جامعه باید از هرگونه قومیّت گرایی به شدت پرهیز کنیم، زیرا آفت وحدت در جهان اسلام همین قومیّت گرایی است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به حادثه تروریستی مسجد قندوز افغانستان، گفت: جنایتی که چندی پیش در مسجد شیعیان افغانستان در ولایت قندوز روی داد  تلاشی از سوی دشمنان برای در هم شکستن وحدت جهان اسلام بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: گروه های تروریستی در جهان اسلام با یک هدف واحد تشکیل شده اند و آن هم برهم زدن وحدت در بین مسلمین است

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: چند روز گذشته معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با بنده نسبت به استقبال کم مردم کردستان از واکسیناسیون اظهار نگرانی کردند، لذا از مردم استان درخواست داریم نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha