شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فایق رستمی

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گففت: تا زمانی که به معنای واقعی شریعت حضرت محمد (ص) را دنبال نکنیم به وحدتی که خداوند متعال در قرآن فرموده، نخواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا رستمی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته وحدت که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشت: خداوند همه ما را به سوی وحدت و برادری دعوت می کند و بی شک اگر مسلمین به مبانی قرآنی بازگردند این همه خونریزی در جهان اسلام وجود نداشت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اولین گام رسول اکرم (ص) ایجاد وحدت و برادری بود، ولی باید پرسید که اکنون مسلمانان به جرمی همدیگر را می کشند و در برابر هم جبهه گیری می کنند؟.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه باید آیات قرآن را سرلوحه همه امور قرار دهیم، افزود: تا زمانی که به معنای واقعی شریعت حضرت محمد (ص) را دنبال نکنیم به وحدتی که خداوند متعال در قرآن فرموده است نخواهیم رسید.

ماموستا رستمی اظهار کرد: باید اذعان کرد که دور شدن از معنویات و دین جامعه ما را با برخی از آسیب ها روبرو ساخته است که این مهم باید با کار فرهنگی و دینی برطرف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha