پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم شهادت امام حسن عسگری(ع)

حوزه/ با فرارسیدن هشتم ربیع الاول مراسم و برنامه های سوگواری و عزاداری شهادت امام حسن عسکری(ع) در مسجد صاحب عزا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم سوگواری و عزاداری با فرارسیدن هشتم ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار می شود. این مراسم امروز پنجشنبه ۲۲ مهرماه همزمان با شب شهادت امام یازدهم با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری کاشانی و مرثیه‌خوانی و سینه زنی با نوای مداحان اهل بیت(ع) حیدر خمسه و وحید شکری برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید: مراسم عزاداری صبح هشتم ربیع الاول همزمان با مراسم ندبه انتظار با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری کاشانی و قرائت دعا احمد نیک‌بختیان برگزار خواهد شد. این مراسم از شبکه دوم سیما پخش زنده می‌شود.

همچنین مراسم عزاداری ظهر شهادت امام حسن عسکری(ع) در روز جمعه ۲۳ مهرماه بلافاصله بعد از نماز عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام میرزامحمدی و مداحی مهدی رسولی برگزار خواهد شد.

گفتنی است برگزاری محفل قرآنی، ویژه برنامه های عزاداری با حضور زائران غیرایرانی و محفل سوگواری ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه های مسجد مقدس جمکران در سالروز شهادت پدر امام زمان(علیه السلام) خواهد بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha