پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام حسن عسگری

حوزه/ همزمان با ایام شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری(ع) بیش از ۶۰ مقاله با موضوع این امام همام در فضای مجازی بارگذاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه محققان و پژوهشگران این مؤسسه فرهیخته همزمان با فرارسیدن هشتم ربیع الاول سالروز شهادت جانگداز یازدهمین خورشید امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری(ع) اقدام به انتشار بیش از ۶۰ مقاله خواندنی پیرامون امام حسن عسکری(ع) در بستر فضای مجازی کرد.

بر اساس این گزارش: «برکات امام حج نرفته»، «شهادت امام و توطئه‌های بی‌ثمر»، «امام آسمانی»، «رفتار امام در کودکی»، «سخنی درباره امام حسن عسکری(ع)»، «امام حسن عسکری(ع) طلایه‌دار عبادت و عرفان»، «امام عسکری(ع) فرمانده جوان نبردهای بی‌امان»، «امام جلوه بدیع انسان کامل»، «انوار امام حسن عسکری(ع) در آفاق جهان»، «نهضت خدمت‌رسانی به مردم در سیره امام» از عناوین مقالات موجود در پایگاه عرفان است.

مخاطبین با مراجعه به دیگر صفحات این بخش می‌توانند با موضوعاتی از جمله؛ «امام حسن عسکری(ع) و برخورد با مفوّضه»، «امام حسن عسکری(ع) و منحرفان فکری»، «فروغ هدایت در سیره امام»، «پرتوی از خورشید سامرّا»، «دورنمایی از عصر حضرت»، «علاجی برای یک بیمار از امام حسن عسکری(ع)»، «چگونگی شهادت امام حسن عسکری(ع)»، «سیری در سیره فردی و اجتماعی امام حسن عسکری(ع)» آشنا و مورد مطالعه قرار دهند.

این گزارش حاکی است: علاقه‌مندان با مراجعه به نشانی https://www.erfan.ir/farsi/article/lists/۵۱۰ می‌توانند در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر استاد انصاریان به تمامی این مقالات به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مصطفی FR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    من این امام بزرگواری را خیلی دوست دارم پسر من در روز شهادت امام حسن عسکری متولد شد کاش اسم پسرم را حسن میگذاشتم