پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پلیس

در پی انتشار کلیپ بدرفتاری مأموران پلیس با یک خانم، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از برخورد با ماموران خاطی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، کلیپی مبنی بر برخورد نادرست چند مامور پلیس امنیت اخلاقی با یک خانم، در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.

پیگیری‌ های رسانه ای از رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت حاکی از آن است که با ماموران خاطی برخورد شده است.

 سرهنگ کاویانی با بیان اینکه برخورد خارج از ضوابط را نمی پذیریم، اظهار کرد: در این مأموریت برخورد نامناسب و خارج از ضوابط مأموران قابل قبول نبوده و با مأموران متخلف برخورد انضباطی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ali IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    4 52
    سلام همین کارها را می کنند که کسی جرات امر به معروف و نهی از ممنکر را ندارد. وقتی یک بی حیایی در مقابل تذکر پلیس مبنی بر رعایت شئونات اخلاقی و شرعی فحاشی می کند و جنجال به پا می کند پلیس باید بایستد و بگوید خواهر گلم ببخشید من غلط کردم اشتباه کردم که به وظیفه شرغی و اخلاقی خودم عمل کردم ببشخید شما شما هر جور دوست دارید زندگی کنید اصلا روسری را هم از سرتون بردارید و آزادی کامل داشته باشید. واقعا وا اسفا وا اسفا این نتیجه انقلابی است که کردیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا لعنت کند باعث و بانی این بر حرمتی به قوانین شرع را که این جماعت را پر رو کرد و با عکس گرفتن با این بی ... و دست دادن با این بی حیاها قبح گناه را شکست.
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      29 0
      بی‌حرمتی و گناه دیگران، مجوزی برای ارتکاب جرایم از سوی کسانی که برای مقابله با جرایم استخدام شده‌اند، نمی‌شود! ما حق نداریم به بهانه امر به معروف و نهی از منکر، خود معروف را زیر پا گذاشته و مرتکب منکرات شویم. دستورات دینی بازیچه امیال و هوس‌های ما نیست و به جای احساسات کور، کمی عاقلانه‌تر بیندیشیم که همین برخوردهای نسنجیده و غیراخلاقی چقدر در دین‌گریزی آحاد جامعه نقش داشته است. به‌قول حضرت آیةالله جوادی آملی: «بخش زیادی از دین‌گریزی مردم به نحوه دین‌داری متدینان جامعه برمی‌گردد.» اگر در همین یک جمله حکیمانه این مفسر بزرگ قرآن کریم تأمل کنیم، به اندازه چند کتاب و مقاله مطلب خواهیم فهمید.
  • امیر US ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    41 5
    حداقل باید در ظاهر نشان دهیم با طالبان و داعش فرق داریم