سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی-مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی از تاسیس مرکز مشاوره حوزه علمیه استان ایلام پس از پایان دوره های آموزشی مقدماتی و تکمیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در دوره تربیت مشاور حوزه علمیه استان ایلام، با اشاره به اهمیت مسئله مشاوره، اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید «وَأَمْرُهُمْ شُورَیٰ بَیْنَهُمْ». اهل بیت(ع) هم اصحاب خود را به مشاوره گرفتن از دیگران و استفاده از نظرات اهل فن توصیه کرده اند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اظهار کرد: بسیاری از پیشرفت ها و مقاماتی که علمای دین به دست آورده اند، در بیشتر مواقع به خاطر مشاوره گرفتن بجا و به موقع از افراد اهل مشورت بوده است.

وی تصریح کرد: در مشاوره قطعا باید سراغ افرادی رفت که اهلیت و صلاحیت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به ظرفیت های حوزه استان ایلام، گفت: در حال حاضر در حوزه علمیه استان ایلام ظرفیت های خوبی در زمینه ی مشاوره وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت ها نهایت استفاده را برد و به حل مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی کمک شایانی کرد، به همین دلیل، مرکز مشاوره حوزه استان پس از پایان دوره های مقدماتی و تکمیلی، تاسیس خواهد شد.

وی در پایان افزود: با وجود پایین بودن آسیب های اجتماعی در استان ایلام، اما نباید به این مسئله قانع شد و دست از تلاش برای بهتر شدن برداشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha