پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دومین روز چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف اصفهان

در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی مسابقات لیگ قرآنی استان بوشهر مقرر شد دومین دوره مسابقات لیگ قرآنی ویژه مؤسسات و خانه‌های قرآنی این استان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مسابقات لیگ قرآنی استان عصر پنجشنبه با حضور جمعی از مدیران مراکز، داوران و رئیس و کارشناسان قرآنی امور قرآنی استان در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این نشست اظهار داشت: اولین دوره مسابقات قرآنی ویژه ۳۲ مرکز قرآنی مردمی اعم از موسسات، خانه قرآنی شهری و روستائی با همکاری و تعامل سازنده بین اداره کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مرکز استان و برنامه‌ریزی و سازماندهی دقیق کارشناسان اداره امور قرآنی و با همکاری اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآنی استان در ماه رمضان ۱۳۹۹ برگزار شد.

جواد احمدی منفرد عنوان کرد: این مسابقات بین ۱۶ مرکز قرآنی خواهران و ۱۶ مرکز قرآنی برادران برگزار شد و از هر مرکز قرآنی افراد در رشته های قرائت، حفظ، مفاهیم با هم به رقابت پرداختند.

وی در ادامه تصریح کرد: گروه خواهران نیز در رشته های فصیح خوانی، حفظ، مفاهیم با هم به رقابتی سالم و معنوی پرداختند و تیم برتر در نهایت پس از طی مراحل اولیه، نیمه نهایی و نهایی به مرحله فینال این دوره از مسابقات راه یافتند.

احمدی‌منفرد اظهار کرد: امیدواریم برای برگزاری مسابقات امسال پس از بررسی آسیب‌ها، احصاء نقاط ضعف و قوت، راهکارهای مناسب جهت برنامه‌ریزی بهتر و مناسب‌تری جهت برگزاری مجدد دومین دوره این مسابقات قرآنی ارائه شود.

در بخش دیگری از این نشست، مدیران مؤسسات قرآنی و اعضای هیئت داوران به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون راه‌های برگزاری کیفی‌تر و مطلوب‌تر این مسابقات در امسال پرداختند.

گفتنی است، دومین دوره مسابقات لیگ قرآنی استان بوشهر در ۶ ماهه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha