جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ استاندار فارس گفت: نحوه ارتباط دولت سیزدهم با مردم نشان داد تمام مشکلات استان مشکلات فراوان استان فارس به خصوص در عرصه مسئله آب، کشاورزی، گردشگری و ... به تدریج و حرکت های جهادی برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محمدهادی ایمانیه، عصر پنج شنبه در دیدار جمعی از مردم شیراز با رئیس جمهور اظهار کرد: استان فارس مردمانی همواه قهرمان‌پرور دارد و در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور دارند و برای اعتلای اسلام و نظام اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند.

وی افزود: فارس به تعبیر رهبر معظم انقلاب در قله قرار دارد و مردم آن همواره برای توسعه نظام اسلامی تلاش کرده اند اما در این میان استان مشکلات فراوانی دارد.

ایمانیه تصریح کرد: انتظار وجود ندارد که دولت سیزدهم مشکلات استان را به یک باره حل کند، اما نحوه ارتباط دولت سیزدهم با مردم نشان داد به زودی تمام مشکلات استان مشکلات فراوان استان فارس به خصوص در عرصه مسئله آب، کشاورزی، گردشگری و غیره به تدریج و حرکت های جهادی برطرف شود.

استاندار فارس در پایان گفت: مشکلات خُرد تک تک افراد هم هست و ممکن است هر کسی مشکل فردی و خانوادگی و گروهی داشته باشد. ما در خدمت مردم خواهیم بود و نامه‌های امروز را پیگیری خواهیم کرد تا مشکلات آن برطرف شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha