چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: نگذاریم مدیرانی که کوتوله های سیاسی هستند در راس امور قرار بگیرند. در مقابل از مدیران جوان و پای کار استفاده شود تا مردم شیرینی رای دادن خود را ببیند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، شامگاه پنجشنبه در شورای اداری استان فارس که با حضور رئیس جمهور، در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه هفت درصد آرا ریاست جمهوری را مردم فارس دادند، اظهار کرد: تمام امکانات جزائر منطقه خلیج فارس را استان فارس اداره می کند، اما خود استان از این منبع عظیم محروم است، چه از نظر آب و چه از نظر دیگر موارد دارای محرومیت هایی است.

به گفته تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) استان فارس حق دارد تا به دریا وصل شود چراکه از گذشته بوده است، نکته دیگر که مقام معظم رهبری فرموده اند این است که حرم های مطهر باید نقطه محوریت همه امور استان شود؛ وضعیت اطراف حرم های مطهر در شأن این حرم ها نیست، از این رو از رئیس جمهور تقاضا داریم تا به این وضعیت رسیدگی شود، و طرح ۵۷ هکتاری که در دولت گذشته به فراموشی سپرده شده را اجرایی کند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری گفت: فارس استانی است که متاسفانه دستانی در آن وجود دارد که اجازه سرمایه گذاری در آن را نمی دهد، لذا تقاضا می کنیم افرادی را به عنوان بازرس مخفی بفرستید که چه دستانی در کار است که نمی گذارند این مورد انجام شود.

وی افزود: در دوران مدیریت جدید تغییر و تحولاتی ایجاد خواهد شد، لذا استدعا داریم نگذاریم مدیرانی که کوتوله های سیاسی هستند در راس امور قرار گیرند. همچنین در مقابل از مدیران جوان و پای کار استفاده کنید تا مردم شیرینی رای دادن خود را ببیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسنپور IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    1 0
    اگر گوینده تعبیر کوتوله سیاسی را بداند و به حتم می داند کلام بسیار سنجیده و به جا گفته است. انتصابات نسنجدیده در انتخاب مدیران درد بزرگی است که در دراز مدت همه دولتها را آزار داده و موجب دلسردی و بی اعتمادی بیشتر مردم نسبت به حاکمیت شده است.