شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه بعضی ها راه تکفیر را در پیش گرفته اند، با چنین تفکری باید مقابله شود. از مذاکرات ایران و عربستان حمایت می‌کنیم تا از اختلافات جامعه اسلامی کم شود و اجازه خونریزی داده نشود. اینها در سایه وحدت قابل تحقق است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، با تبریک فرا رسیدن سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: راه آسایش و آرامش در دنیا و آخرت تقوای الهی است.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: وجود برخی آدم‌ها ننگ است؛ آدمی که تجاوز به ناموس دیگران می کند و مال دیگران برای او ارزش ندارد و عبادت و حیا و حجاب برای آنها بی‌ارزش است ننگ جامعه بشری هستند.

نماینده ولی فقیه در  کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت‌های هفته اشاره کرد و گفت: هفته پیوند اولیا و مربیان را داریم، سرمایه‌های ما همین فرزندان هستند. آینده معنوی اخلاقی سیاسی اجتماعی و علمی کشور دست آنهاست و اگر خوب تربیت شوند و رشد اخلاقی سیاسی و فرهنگی داشته باشند آینده روشنی خواهیم داشت و اگر دچار عقب ماندگی علمی و اخلاقی شوند و فهم سیاسی اجتماعی نداشته باشند، آینده در خطر است.

امام جمعه یاسوج به روز تربیت بدنی و ورزش اشاره کرد و گفت: باید در ورزش و رشته‌های قهرمانی و تخصصی پیشرفت کنیم؛ هر چه به ورزش همگانی توجه شود جوانان در فضای سلامت با آرامش خاطر ورزش می‌کنند تا جامعه به سوی سلامت روحی و روانی و جسمی پیش رود.

وی به هفته وحدت اشاره کرد و گفت: وحدت یکی از ضرورت‌های امت اسلامی است؛ دشمن از نبود وحدت در میان مسلمانان سوء استفاده کرده و آنها را به جان هم انداخته و حاشیه امن برای خود ایجاد کرده است.

امام جمعه یاسوج افزود: جهان اسلام این همه سرمایه انسانی و مادی دارد، اما به جای مقابله با صهیونیست ها و دشمنان در حال جنگ با خودی‌هاست. خونریزی‌های آل‌سعود در یمن در راه خدمت به دشمنان اسلام است.

وی ادامه داد: متاسفانه بعضی ها راه تکفیر را در پیش گرفته اند، با چنین تفکری باید مقابله شود. از مذاکرات ایران و عربستان حمایت می‌کنیم تا از اختلافات جامعه اسلامی کم شود و اجازه خونریزی داده نشود. اینها در سایه وحدت قابل تحقق است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به خطرات کرونا اشاره کرد و گفت: واکسیناسیون را جدی بگیریم؛ ویروس همچنان می‌تازد و راه مقابله با آن واکسیناسیون و رعایت دستورات بهداشتی است.

حسینی با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی شبانه روزی برای تامین نظم و امنیت اقدام می‌کند. بدون امنیت زندگی ممکن نیست، آب خوردن هم بدون امنیت امکان ندارد تا چه رسد به کارهای بزرگ در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی.

امام جمعه یاسوج گفت: امروز در لبنان شاهد درگیری هایی هستیم که به دلیل نا امنی و بی نظمی است، اما در کشور خودمان پلیس با قدرت نظم و امنیت را ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: دشمن در داخل کشور بیکار نیست و به دنبال ایجاد ناامنی و بی نظمی است، اما کسانی که به فکر برهم زدن نظم باشند با نیروی قدرتمند انتظامی سر و کار دارند که هر گونه اخلالی را سرکوب و متلاشی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    1 1
    چطور شد؟ از طالبان ترسیدید؟
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      0 1
      حالت خوبه ؟