شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: کسانی که خود را اهل خدا، قرآن و دین اسلام می دانند باید در راستای گفته های قرآن حرکت کنند که بی گمان حرکت در این مسیر ما را از هرگونه دودستگی و تفرقه دور نگه خواهد داشت.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان اظهار داشت: دشمنان به خوبی قدرت جهان اسلام  را دریافته اند، به همین منظور دست به هر کاری و جنایتی می زنند که وحدت در بین مسلمین محقق نشود.

امام جمعه  مریوان به حادثه تروریستی روز گذشته در افغانستان اشاره کرد و گفت: روز گذشته شاهد تکرار جنایت های دشمنان وحدت جهان اسلام در ولایت قندهار افغانستان بودیم، جنایتی که بی شک تلاشی مذبوحانه برای ایجاد نفاق بین برادران دینی است و عاملان آن همان تروریست های دست آموز دشمنان مسلمین هستند.

وی ادامه داد: در هیچ قاموسی نمی گنجد که کسی همنوع خود را اینگونه به قتل برساند، آن هم در مسجد که برای همه مقدس است و خانه خدا محسوب می شود.

ماموستا شیرزادی تاکید کرد: حوادث تروریستی افغانستان باید ما را هوشیارتر از گذشته کند و اینکه این جنایات های سازمان یافته نشان از تحرکات دشمنان برای ایجاد فتنه و آشوب بیشتر در منطقه است.

امام جمعه مریوان تصریح کرد: ملت ایران باید هوشیار باشند که جنگ های نیابتی در منطقه خاورمیانه حول محور ایران اسلامی می چرخد و تمامی این تحرکات مذبوحانه تلاشی برای ایجاد تنش بین قومیت ها و مذاهب در ایران اسلامی است، بنابراین باید از کسانی که به دنبال دامن زدن به تفرقه بین مسلمین هستند، دوری کنیم.

وی ادامه داد: کسانی که خود را اهل خدا، قرآن و دین اسلام می دانند باید در راستای گفته های قرآن حرکت کنند که بی گمان حرکت در این مسیر ما را از هرگونه دودستگی و تفرقه دور نگه خواهد داشت.

ماموستا شیرزادی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان های مرزی کشور همانند کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، گلستان، خوزستان و... که شاهد مذاهب مختلف هستیم تاکنون هیچ گونه تعرضی از سوی یک مذهب به دیگری مشاهده نشده است و این نشان دهنده نهادینه شدن وحدت در بین اقوام و مذاهب در کشور است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha