جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجلیل

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا به همراه جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید جاویدالاثر نسیم آقاعظیمی از رشادتهای شهدای هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی ظهر امروز به همراه جمعی از مسئولین شهرستان بویین زهرا با حضور در منزل شهید جاویدالاثر نسیم آقا عظیمی از ایثار و رشادتهای شهدای هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد و گفت: شهیدان برای دفاع از کیان ایران اسلامی جان عزیز خود را نثار کرده اند و یکی از شاخص ترین ویژگی های شهدای والامقام مردانگی آنها بود.

وی خاطرنشان کرد: شهدا از زمان خودشان خیلی جلوتر بودند، چرا که دارای بصیرتی خاص و از جوانان و جوانمردان باهوش، دیندار، با تقوا و نخبه ایران اسلامی بودند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: شهدا از دنیا دوستی و تعلقات دنیوی به دور بودند و جسم خاکی خود را اهدا کردند تا به خدای خویش نزدیک شوند.

وی ادامه داد: شهدای والامقام و شهید جاویدالاثر نسیم آقا عظیمی با خدا معامله کردند و مادیات دنیوی آنان را فریب نداد و امروز نیز وظیف جوانان و دانشجویان است که خود را مجهز به علم کنند و متعهد به اخلاق حسنه باشند تا بتوانند اهداف و خواسته های شهدا را محقق کنند و راهشان را ادامه دهند.

رضوانی، دوران هشت سال دفاع مقدس را آیینه تمام‌نمای ایثارگری، فداکاری‌ و رشادت‌های رزمندگان خواند و  بیان کرد:  شهدای دفاع مقدس به معنای واقعی لشکر مخلص خدا بودند و هر چه داشتند در راه اسلام و میهن خود تقدیم کردند که باید در همه حال قدردان این عزیزان باشیم.

تجلیل امام جمعه بویین زهرا از خانواده شهید جاویدالاثر

تجلیل امام جمعه بویین زهرا از خانواده شهید جاویدالاثر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha