پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره پاييزه تبليغ

حوزه/ دومین دوره پاییزه تبلیغ در ۵ عنوان آموزشی تخصصی به صورت حضوری و ۱۰ عنوان آموزشی عمومی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، دومین دوره پاییزه تبلیغ در ۵ عنوان آموزشی تخصصی به صورت حضوری و ۱۰ عنوان آموزشی عمومی اجرا می شود.

دوره های حضوری شامل: تربیت مبلغ تخصصی خانواده، تربیت مبلغ تخصصی کودک و نوجوان، تربیت مبلغ تخصصی پاسخگویی به شبهات دینی، تربیت مبلغ تخصصی رسانه و فضای مجازی و تربیت خطیب است و دوره های مجازی با عنوان های: روانشناسی تبلیغ، جامعه شناسی تبلیغ، تبلیغ چهره به چهره، روش سخنرانی دینی، روش حلقه داری، روش اردو داری،   روش تولید محتوای تبلیغی، آسیب های اجتماعی عمومی، تربیت دینی کودک با نگاه قرآنی و نگرش سیستمی به ولایت فقیه برگزار می گردد.

علاقه مندان برای ثبت نام از طریق https://tabliqkh.lms۲.hozehkh.com تا ۷ آبان ماه ۱۴۰۰ مهلت دارند و شروع دوره ها از ۸ آبان ماه می باشد.

اعطای گواهی آموزشی پایان دوره، تسهیل در فعال شدن پرونده خدمات حوزه، اولویت در اعزام عمومی و تخصصی، تشکیل پرونده تبلیغی (طلاب فاقد پرونده تبلیغی )، ارتقاء رتبه تبلیغی، تقدیر از برگزیدگان و امکان شرکت در دوره های تخصصی و تکمیلی از امتیازات این دوره بیان شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر تلفن اداره آموزش معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان به شماره ۰۵۱۳۲۰۰۸۴۱۶ ویژه برادران و شماره ۰۵۱۳۲۰۰۸۲۷۲ برای خواهران در دسترس است. همچنین اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان با شماره ۰۵۱۳۲۲۵۱۲۶۲ پاسخگوی برادران است و شماره ۳۲۲۳۳۳۵۰ داخلی ۸۶۰۶ جوابگوی سؤالات خواهران خواهد بود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha