جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وحدت در ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت:  بحمدالله با همت علما و مسئولین وحدت بین شیعه و اهل سنت در آذربایجان غربی حاکم است که باید تقویت شود و  افرادی که به وحدت و سیاست های تقریبی اعتقادی ندارند نباید در مدیریت ها قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه،  حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته وحدت که در دفتر امور اهل سنت آذربایجان غربی برگزار شد، با بیان این که هفته وحدت و ایام ولادت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله فرصت مناسبی برای توجه به اشتراکات دینی است، اظهار داشت:  بحمدالله با همت علما و مسئولین وحدت بین شیعه و اهل سنت در آذربایجان غربی حاکم است که باید تقویت شود و  افرادی که به وحدت و سیاست های تقریبی اعتقادی ندارند نباید در مدیریت ها قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: همه مسئولین و مدیران توجه جدی به مسأله اتحاد مسلمین را در راس کارهای خود قرار دهند و  برنامه های هفته وحدت باید با شکوه و در شان پیامبر گرامی اسلام برگزار شود و با هماهنگی های استانی لازم است در این هفته در خصوص عفو و بخشش زندانیان جرائم غیرعمد اقداماتی صورت بگیرد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام عسگر فعال آذر، مسئول دفتر مرکز اسلامی آذربایجان غربی  گفت: ۳۳ برنامه برای هفته وحدت توسط دفتر مرکز اسلامی استان در نظر گرفته شده است و جشن ها و آذین بندی مساجد و معابر باید با شکوه انجام‌ شود.

همچننین سردار حبیب شهسواری در بخشی از این جلسه به اهمیت وحدت در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: اهمیت وحدت در آذربایجان غربی بسیار مهمتر از سایر استان هاست و همگرایی اقوام ‌و مذاهب برای پیشرفت کشور ضروری و لازم است.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی  اضافه کرد: برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان بصورت منظم و باشکوه در تمامی شهرستان ها برگزار خواهد شد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha