پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انفجار در مسجد قندهار افغانستان

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه ای اعلام کرد: طالبان و داعش در ریختن خون شیعیان شریک هستند و هر دو آنها از یک ایدئولوژی گمراه تکفیری پیروی می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، دومین انفجار خونین روز جمعه در مسجد فاطمه زهرا(سلام الله علیها) قندهار رخ داد و ده ها کشته و زخمی بر جای گذاشت.

در طول یک هفته بیش از صد نمازگزار افغانستانی که در میان آن ها زنان و کودکان و سالخوردگان نیز دیده می شد، قربانی سیاست های استکباری آمریکا شدند. آمریکایی که بیست سال پیش به بهانه نابودی گروه تروریستی طالبان به افغانستان حمله کرد و پس از خروج خود از این کشور گروه های تروریستی چون داعش و طالبان را برای ملت افغانستان از خود به یادگار گذاشت.

جمعیت العمل الاسلامی "امل" بحرین در خصوص این جنایت طی بیانیه ای اعلام کرد: شیعیان افغانستان همچنان هزینه دوستی و وفاداری خود به رسول الله و اهل بیت عصمت و طهارت را می پردازند.

در جمعه خونین دیگری، روح محبین و دوستداران اهل بیت به آسمان رفت و خون عاشقان حسین(علیه السلام) در خاک کربلای افغانستان ریخته شد، آن هم با یک  دست و یک ابزار؛ طالبان و داعش در ریختن خون شیعیان شریک هستند و هر دو آنها  از یک ایدئولوژی گمراه تکفیری پیروی می کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: داعش عملیات جنایتکارانه را در جمعه گذشته طرح ریزی و اجرا کرد و اگر کل عملیات توسط طالبان سازماندهی و اجرا نشده باشد هم به معنای آن نیست که طالبان بی گناه است.

طالبان و داعش در ریختن خون شیعیان شریک هستند

 طالبان مسئول حفظ جان شهروندان افغانستانی  و مسئول حمایت از مساجد و مراکز دینی است. اما خنده آور است که انتظار داشته باشیم تروریست از قربانی در برابر تروریسم محافظت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha