پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / مراسم تودیع و معارفه سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)

حوزه/ معاون پژوهش مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در قم، گفت: چاپ بیش از ۱۳ عنوان کتاب و بیش از ۶۰ جلد تقریرات امام یکی از فعالیت های دفتر قم مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی رحمة الله علیه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن پویا معاون پژوهش مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در قم، در مراسم تکریم و معارفه مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی رحمة الله علیه گفت: تواضع یکی از ویژگی های مدیر نمونه از نگاه اسلام است؛ مدیر موفق با عبید می نشیند.

وی افزود: توانمند بودن و خیرخواهی از ویژگی های مدیریت سابق مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی سلام الله علیه بود.

حجت الاسلام پویا خاطرنشان کرد: در این سال ها کارهای خوبی همچون برگزاری ۲۴ نشست تخصصی با موضوعات مختلف از سوی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل برگزار شده است.

وی شیوع کرونا و کمبودهای بودجه ای را از عوامل کاهش فعالیت های دفتر در سال های اخیر دانست و گفت: در سال های اخیر مجموعه آثار حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و طرح آن که کار عظیمی بود و همچنین کتاب موسوعه حضرت امام با تلاش های مدیریت سابق مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی انجام گرفته است.

معاون پژوهش دفتر تنظیم و نشر آثار امام خمینی ره در قم تصریح کرد: چاپ بیش از ۱۳ عنوان کتاب و بیش از ۶۰ جلد تقریرات امام یکی دیگر از فعالیت های مؤسسه بوده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های مختلف مرتبط با سیره و آثار امام راحل افزود: این نمایشگاه ها عمدتاً در بیت و حرم امام خمینی رحمة الله علیه برگزار شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha