پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسکندری_حوزه خواهران

حوزه/ شخصیت هایی چون آیت الله الخرسان سرمایه های جهان اسلام و بشریت می باشند و وظیفه ما هم حفظ، حراست و نشر از اندوخته ها و آثار آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا اسکندری در رونمایی از نرم افزار مجموعه آثار آیت الله محمد مهدی موسوی الخرسان که در مجمع جهانی اهل بیت(ع) در قم برگزار شد، بر تکریم و تجلیل از عالمان ربانی از طریق چاپ و نشر آثار آنها تأکید کرد و گفت: در ارتباط با معرفی، تجلیل و تکریم از این عالم ربانی، قدم هایی برداشته شده که از جمله این موارد جمع آوری آثار ایشان، در مرحله بعدی تهیه و تولید نرم افزار از مجموعه کتب آن عالم ربانی، جمع آوری مجموعه کتب آیت الله الخرسان تحت عنوان موسوعه و چاپ کتاب ابعاد زندگی ایشان برای الگوگیری طلاب و محققین بوده است.

دبیر علمی کنگره آیت الله محمد مهدی موسوی الخرسان، افزود: آن عالم ربانی ۹۳ سال عمر کرده و از این مقدار ۷۰سالش را مشغول تحقیق، تألیف و تصحیح نسخ بوده است.

وی بیان داشت: این حرکت ایشان بسیار ارزشمند است و می تواند حتی الگو برای همه محققین داخلی و خارجی باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسکندری گفت: شخصیت هایی چون آیت الله الخرسان سرمایه های جهان اسلام و بشریت می باشند و وظیفه ما هم حفظ، حراست و نشر از اندوخته ها و آثار آنها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha