سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / تجمع طلاب و روحانیون استان قزوین در محکومیت اقدامات تروریستی علیه مردم افغانستان، در محوطه مدرسه علمیه شیخ الاسلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در تجمع طلاب و روحانیون قزوین که در محکومیت اقدامات تروریستی علیه مردم افغانستان از سوی حوزه علمیه استان که در محوطه مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دل انسان از مظلومیت کسانی که در خانه خدا و حین نماز با قساوت و بی رحمی تمام به شهادت رسیدند، به درد می‌آید و امیدواریم عاملان این جنایات تروریستی که آمریکا و هم‌پیمانانش هستند، به سزای عمل خود برسند.

وی تصریح کرد: از روحانیون، طلاب و حوزه علمیه استان قزوین به خاطر بصیرت، آگاهی و دلسوزی برای سرنوشت برادرانمان در افغانستان صمیمانه قدردانی می‌کنم و خوشحالیم که شما عزیزان هوشمندانه پای کار حمایت از مظلومان و برادران ایمانی خود قرار دارید.

رئیس شورای عالی حوزه علمیه استان قزوین با تاکید بر اینکه اولین نقشه شیطان راه انداختن جنگ بین مسلمانان است، اظهار کرد: امام علی (ع) فرموده نگاه خود را صرفاً به خط مقدم دشمن ندوزید و مراقب پشت صحنه ها باشید؛ امروز مسأله اصلی افغانستان اختلاف و جنگ بین شیعه و سنی نیست، بلکه دشمنی‌های آمریکا و صهیونیست‌ها عامل جنایت و ترور در این کشور است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش هستند تا حملات تروریستی را به اختلافات مذهبی و قومی گره بزنند، اما باید بدانیم همه اینها کار آمریکا و همپیمانانش است و انتقام مردم و شهدای مظلوم قندوز و قندهار باید از آنها گرفته شود.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا نشان دهند با رفتن آنها افغانستان ناامن شده است و بگویند مردم افغانستان برای اداره کشورشان به یک بزرگتر احتیاج دارند، در حالی که طراحی این اقدامات تروریستی کار خود آمریکایی‌هاست و می‌خواهند با این اقدامات تروریستی امتیازی برای حضور شوم خود فراهم کنند.

تجمع حوزویان قزوین در حمایت از مردم افغانستان | عابدینی: انتقام شهدای قندوز و قندهار گرفته شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha