جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بهجت پور و مجتهدزاده

حوزه/ رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌ مقدس با حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم مریم مجتهدزاده با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر این نهاد حوزوی دیدار و گزارشی از فعالیت ها ارائه کرد.

وی با بیان این که حوزه های علمیه خواهران ظرفیت بالایی برای نشر فرهنگ فاطمی دارند، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری این نهاد بتوانیم سیره و روش حضرت فاطمه زهرا(س) را به عنوان الگو و فرهنگ به جامعه معرفی کنیم.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌ مقدس، افزود: تلاش داریم با شبکه سازی، در راستای تربیت بانوان فاطمی قدم برداریم و با استفاده از ظرفیت دفاع مقدس و الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س)، سفیرانی توانمند تحویل جامعه دهیم.

در ادامه این دیدار مدیر حوزه های علمیه خواهران به سخنرانی پرداخت و با بیان این که همه ابعاد ربوبی و وجودی حضرت زهرا(س) سرشار از محتوا برای الگوسازی در جامعه اسلامی است، گفت: قطعا گره زدن این شخصیت با دفاع مقدس یک ذخیره ناپایان است و سال ها می توان از آن الگوبرداری کرد.

وی شبکه سازی را بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: شبکه زنان مسئله مهمی است که باید شکل بگیرد و این شبکه سازی در مسیر الگوسازی برای جامعه با بهره مندی از سیره حضرت زهرا(س) و فرهنگ فاطمی یک ضرورت است و حوزه علمیه خواهران آمادگی دارد در این بخش کمک کند.

در بخش پایانی دیدار نیز طرفین بر همکاری مستمر تأکید کردند و قرار شد جلساتی جهت همکاری های بیشتر جهت ترویج فرهنگ فاطمی و شبکه سازی بانوان تشکیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha