پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دوره آموزش بهیاری

حوزه/دوره آموزشی کمک های اولیه و امدادی ویژه اساتید و طلاب جهادی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران و توسط دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام مجید بیک زاده، معاون بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، هدف از برگزاری این دوره را فراگیری مسائل مربوط به کمک های اولیه و یاری رساندن به بیماران در حوادث و بحران ها، همچنین خدمت رسانی به بیماران بستری شده، همراهی کادر درمان در مراکز پزشکی و خدمات درمانی عنوان کرد.

وی افزود: بر اساس تجربه دو ساله حضور گروه های جهادی در بیمارستان ها و مراکز درمانی حضور روحانیت در کنار بیماران و کادر درمان بسیار مفیدو مؤثر بوده است و لذا این دوره را بر حسب ضرورت و به منظور ارتقای سطح دانشی و مهارتی طلاب برگزار کرده ایم.

حجت الاسلام بیک زاده گفت: بُعد دیگر این حضور کمک روحانیت به کاهش  آلام و التیام بیماران و همچین افزایش روح امید در میان بیماران به منظور کسب بهبودی زودتر و بهتر می باشد که این مهم در بحران کرونا به وضوح برای همه قابل لمس  و تجربه بود.

معاون بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه تهران ضمن قدردانی از مسئولان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، از برگزاری دوره های کارورزی در بیمارستان ها و همچنین تکرار این دوره برای مابقی اساتید و طلاب علاقه مند حضور در این دوره خبر داد.

حجت الاسلام بیک زاده، استفاده از ظرفیت طلاب و اساتید بسیجی حوزه علمیه استان تهران را در موقعیت های گوناگون علمی، تبلیغی، آموزشی و جهادی را بعنوان مهمترین برنامه های بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه عنوان کرد.

خاطرنشان می شود: این دوره در مرحله نخست برای طلاب جهادگر فعال در بیمارستان ها و آرامستان تهران در موج های دوران کرونا برگزار شد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha