جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انقلاب اسلامی

 حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: دشمن با روش های مختلف القا می‌کند که مردم از نظام جدا شده اند، اما ملت ایران با حضور در عرصه های مختلف نشان دادند که در کنار نظام و ولایت فقیه ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، صبح امروز در جمع مسئولین شهر محمدیه استان قزوین گفت: انقلاب و نظام اسلامی، در همه حوزه ها دستاوردهای بسیار زیادی داشته، ولی بالاترین دستاورد، همین تحول روحی و معنوی و انسان سازی است. انقلاب اسلامی یک معجزه بود که موجب تحول جوانان و همه اقشار جامعه شد.

امام جمعه محمدیه خاطرنشان کرد:  لازم است مردم را نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه کرد، اینکه کجا بودیم و کجا هستیم. صداوسیما و رسانه ها در این عرصه  روشنگری کنند.

وی ادامه داد: ملت و نظام ایران از سوی دشمنان تحت فشارهای زیادی قرار داشته اند، ولی  با وجود این فشارها و توطئه ها، ایران توانست در همه عرصه ها پیشرفت کند.

آقاحسینی اظهار کرد:  وحشتی که امروز آمریکا از ایران اسلامی دارد از هیچ قدرتی در دنیا ندارد و نقشه های شومی در خاورمیانه داشت که ایران مانع انجام آنها شد.

 امام جمعه شهر محمدیه تصریح کرد: دشمن با روش های مختلف القا می‌کند که مردم از نظام جدا شده اند، اما ملت ایران با حضور در عرصه های مختلف نشان دادند که در کنار نظام و ولایت فقیه ایستاده اند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha