پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دیدار علمای و روحانیون شیعه و سنی کردستان با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: تعامل بسیار خوبی بین علما، روحانیون و حوزه های علمیه اهل سنت و اهل تشیع کردستان وجود دارد که این امر می تواند در توسعه همه جانبه این استان نقش اساسی ایفا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام سعید عسکری، امروز در دیدار علمای اهل سنت و تشیع کردستان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: استمرار و حفظ وحدت در جمهوری اسلامی در گرو پیروی از ولایت فقیه می باشد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: اگر در منطقه ای همانند خاورمیانه ایران اسلامی شاهد امنیتی مثال زدنی است، باید این امر را معلول وحدت بین برادران اهل سنت و تشیع دانست.

 استاد حوزه اظهار کرد: خوشبختانه روحانیون شیعه و سنی در استان کردستان با بصیرتی که دارند همواره در برابر گروه ها و جریان های منحرف و ضددین ایستاده اند که این امر از بینش دینی و سیاسی آنان سرچشمه می گیرد.

حجت الاسلام عسکری تاکید کرد: در این برهه تاریخی تنها عامل که زمینه ساز اقتدار و ماندگار جهان اسلام در برابر دشمنان می شود، وحدت و وفاق بین مذاهب اسلامی است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین علما، روحانیون و حوزه های علمیه اهل سنت و تشیع کردستان وجود دارد که این امر می تواند در توسعه همه جانبه استان نقش اساسی ایفا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha