پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
هفته وحدت

حوزه/ مراسم حرم مطهر بانوی کرامت در هفته وحدت با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین حسینی قمی، مؤمنی، توکل، رفیعی، میرباقری و فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه مراسم سخنرانی و مداحی حرم مطهر بانوی کرامت در هفته وحدت از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

بر اساس این گزارش: دوشنبه ۲۶مهرماه همزمان با شب آغاز هفته وحدت بعد از نماز مغرب و عشا مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی قمی و مداحی عباس حیدرزاده در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا سه شنبه ۲۷ مهرماه نیز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی توسط سیدمهدی میرداماد انجام می‌شود.

همچنین آیت‌الله توکل سخنران مراسم چهارشنبه ۲۸ مهرماه در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها خواهد بود و جواد برزگر در این شب مداحی خواهد کرد.

مراسم بعد از نماز مغرب و عشا پنجشنبه ۲۹ مهرماه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی سیدرضا تحویلدار برگزار می‌شود و جمعه شب هم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری به سخنرانی خواهد پرداخت و باقری مداحی خواهد کرد.

شنبه اول آبان‌ماه مصادف با شب میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق علیه السلام نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد و مداحی علی حبیب‌زاده بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

گفتنی است: تمام مراسم هفته وحدت همراه با شعرخوانی، اجرای سرود و تواشیح، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی خواهد بود و این مراسم به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس فاطمی به نشانی astanqom@ پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha