پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور-مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین بهرام پور، با تأکید بر لزوم و همگرایی ملت‌های جهان برای خشکاندن ریشه تروریست در منطقه، گفت: دشمنان بدانند که این فاجعه نه‌تنها موجب وحدت ناگسستنی جهان اسلام می‌شود، بلکه زمینه‌ساز همگرایی فراملی برای نابودی اذناب و توطئه‌های مستکبران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در اجتماع طلاب و روحانیون اهوازی که در محکومیت کشتار شیعیان قندهار برگزار شد، با تأکید بر اینکه امروزه ماهیت نظام استکباری برای ملت‌های جهان، آشکار شده است، گفت: به‌یقین جنایت قندهار که توسط گروهک‌های تکفیری انجام شده، با حمایت مستقیم آمریکا و اسرائیل بوده است.

وی تصریح کرد: جنایت دوباره گروه‌های تکفیری در مسجد فاطمیه قندهار که منجر به شهادت و جراحت بسیاری از نمازگزاران مظلوم و بی‌گناه آن دیار شد، نشان داد که رذالت و خباثت استکبار جهانی و اذناب آن در منطقه تمامی ندارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با اشاره به تلاقی این فاجعه، با هفته وحدت، گفت: این فاجعه مصیبت‌بار که در آستانه هفته وحدت رخ داد، حاکی از آن دارد که آمریکا و اسرائیل به‌واسطه عواملشان در منطقه، هدفی جز تفرقه‌افکنی میان امت‌های اسلام ندارند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر لزوم و همگرایی ملت‌های جهان برای خشکاندن ریشه تروریست در منطقه، بیان کرد: آن‌ها بدانند که این فاجعه نه‌تنها موجب وحدت ناگسستنی جهان اسلام می‌شود، بلکه زمینه‌ساز همگرایی فراملی برای نابودی اذناب و توطئه‌های مستکبران خواهد شد.

وی با بیان اینکه وظیفه طلاب در عصر حاضر، برقراری ارتباط با ملت‌های جهان جهت ایجاد وحدت و همدلی است، گفت: باید در کنار همزیستی مسالمت‌آمیز با کشورهای همسایه اعم از مسلمان و غیرمسلمان، هویت جنایتکاران دنیا را به همه نشان داد و با تعامل و همگرایی، به‌سوی جامعه جهانی عدالت‌گستر، امیدآفرینی و حرکت کرد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پایان اظهارداشت: باید نمایشی از حکمت، عقلانیت، کرامت، بزرگی، انسان‌دوستی و از خودگذشتگی را برای مردم به نمایش درآورده و تلاش کنیم جامعه‌ کنونی را جامعه‌ای سربلند و توسعه یافته بر مبنای مدل اسلامی سوق دهیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha