شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد قدرتی

حوزه / حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه همه آزادگان جهان اقدامات تروریستی در افغانستان و سایر نقاط جهان را محکوم می کنند، گفت: طالبان امنیت شیعه و سنی در افغانستان را تأمین کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، امروز در تجمع اعتراضی مردم خرم آباد در پی اقدامات تروریستی در افغانستان، با بیان اینکه تقریب مذاهب اسلامی راهکاری کاربردی برای پاک کردن جنایات اخیر در افغانستان است، گفت: با این راهکار بسیاری از مشکلات این کشور برطرف می شود.

وی با اشاره به اینکه جنایات تکفیری ها با حمایت کشورهای استکباری از جمله آمریکا و هم پیمانانش ایجاد شده است، افزود: محدود کردن اسلام هراسی به شیعه هراسی، ایجاد ایرانیت تشیع و عربیت تسنن و جلوگیری از همگرایی ایران اسلامی با کشورهای مسلمان از جمله اهداف گروه های تکفیری در منطقه است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه آمریکا تمام هدف خود را بکار گرفته تا مشکلات جهان را به مذهب تشیع  شیعیان نسبت دهد، خاطر نشان کرد: دستورات اسلام مشخص، متقن، واضح و روشن است.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه همه آزادگان جهان اقدامات تروریستی در افغانستان و سایر نقاط جهان را محکوم می کنند، گفت: مردم آزاده و حقیقت خواه در جهان می دانند تمام اتفاقات و مشکلات آمریکای جنایتکار است و در صحنه های فتنه آمریکا حضور دارد.

وی در پایان اظهار کرد: طالبان باید امنیت شیعه و سنی در افغانستان را تأمین کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha