سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
علامہ برکت مطہری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین برکت مطهری گفت: ایالات متحده قبل از خروج از افغانستان، گروه تروریستی داعش را از سوریه و عراق به نقاط مختلف افغانستان منتقل کرده بود تا بتواند توسط آن به اجرای برنامه های خود ادامه دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین برکت علی مطهری دبیر مجلس وحدت مسلمین بلوچستان پاکستان با محکومیت حمله تروریستی و ابراز تاسف از دست دادن جان گرانبها در فاجعه شنیع مسجد جامع بزرگ شیعیان فاطمیه در استان قندهار افغانستان، اظهار داشت: حملات داعش به تجمعات شیعیان در افغانستان بخشی از برنامه های آمریکا است.

وی در ادامه افزود: ایالات متحده قبل از خروج از افغانستان، گروه تروریستی داعش را از سوریه و عراق به نقاط مختلف افغانستان منتقل کرده بود تا بتواند توسط آن به اجرای برنامه های خود ادامه دهد.

وی حملات مکرر به تجمعات نماز جمعه در قندوز و قندهار در دو هفته گذشته و از دست دادن جانهای گرانبها در این فجایع را به شدت محکوم کرد و گفت: جامعه بین الملل از ادعای دولت تازه انتخاب شده طالبان، در جلوگیری حملات تروریستی مطمئن بود اما متأسفانه در یک هفته بیش از یکصد و نود نمازگزار بی گناه در دو حمله خطرناک به شهادت رسیدند و باعث نگرانی جامعه بین‌المللی به ویژه کشور های اسلامی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha