پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسابقه

حوزه/ مسابقه کتابخوانی «روشنا (آموزه های مهدویت)» به همت بنیاد فرهنگی صبح ظهور با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد هدایت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسابقه کتابخوانی «روشنا (آموزه های مهدویت)» به همت بنیاد فرهنگی صبح ظهور و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد هدایت برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش: این مسابقه کتابخوانی همراه با اهدای جوایز نفیس برگزار می شود که جوایز این مسابقه عبارتند از: ۱۰ جایزه ۲۰۰ هزار تومانی و ۲۰ تابلو فرش متبرک حرم امام حسین(ع) و حرم امام رضا(ع).

علاقه‌مندان جهت دریافت رایگان فایل PDF این کتاب می توانند به سایت بنیاد فرهنگی صبح ظهور به نشانی اینترنتی http://s-zohor.ir/ و کانال «با نوای کاروان» در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/yaa_hossein مراجعه نمایند.

شایان ذکر است: سوالات این مسابقه به صورت پرسشنامه آنلاین می باشد که از ۳ تا ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ (به مدت ۲۰ روز ) در سایت و فضای مجازی مذکور منتشر خواهد شد.

کتاب «روشنا (آموزه های مهدویت)» که اثر محسن جمالی است و از سوی انتشارات راز نهان منتشر شده، به منظور فرهنگ سازی، ضرورت توجه دهی و شناخت حضرت و مسائل مرتبط با مهدویت نگاشته شده است و به تبیین معارف و آموزه های مهدویت و حیات طیبه مهدوی می پردازد.

این کتاب موضوعات مرتبط با مهدویت را متناسب با فهم عموم مردم، با بیانی سهل و روان و با رویکردی کاربردی، به علاقه مندان امام عصر(عج) تقدیم می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha