سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار امیر سرتیپ حیدری با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

حوزه/ فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  از تهران، به مناسبت سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در ۲۴ مهرماه سال ۱۳۵۸، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در حوزه مرکزی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر سرتیپ حیدری ضمن تبریک سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: ما همیشه از عقیدتی سیاسی به عنوان یک نعمت یاد می‌کنیم که به ارتش داده شده است.

وی افزود: عقیدتی سیاسی جزو نعماتی است که ما همیشه شکرگزار وجود آن هستیم. این سازمان به ما ادب و آداب را یاد می‌دهد و ما را به خدا نزدیک‌تر می‌کند. وقتی صدای دعا از پادگان‌ها بلند می‌شود یا وقتی هر روز یک قاری یا حافظ قرآن به ارتش اضافه می‌شود، اینها از برکات وجود عقیدتی سیاسی است.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی ضمن خوشامدگویی به امیر سرتیپ حیدری و هیئت همراه، گفت: نعمت به دو شکل است؛ نعمت پایه و نعمت پیرو. عقیدتی سیاسی جزو نعمت‌های پیرو است. نعمت پایه ما ارتش است که باعث شده نعمت‌های پیرو مثل عقیدتی سیاسی یا حفاظت اطلاعات به وجود بیایند. ما باید ابتدا شاکر نعمت‌های پایه مثل ارتش باشیم. نیروی زمینی ارتش امروز در قله است و این هم به خاطر هدایت و فرماندهی فرماندهانی چون شما تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا(حفظه الله)است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha