پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تسلیت حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی درپی درگذشت استاد جواد کاشانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی در پیامی، درگذشت جواد کاشانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی، تولیت مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) تهران در پی درگذشت جواد کاشانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت اندوه و تاثر حوزه علمیه تهران بالاخص مدرسه مرحوم آیت‌الله مجتهدی (ره) و مدرسه مرحوم آیت‌الله حق شناس (ره)، بار دیگر ناباورانه داغدار یکی دیگر از برجسته ترین و با سابقه ترین اساتید خود، مرحوم استاد حاج آقا جواد کاشانی رضوان الله تعالی علیه شد.

استادی متبحر و مخلص و خادم تمام عیار سربازان حضرت ولی عصر ارواحنافداه و شاگردان مکتب امام صادق (ع) که با روح لطیف و پاک خود طی سالیان طولانی حدود چهل سال به تربیت علمی و اخلاقی نسل هایی از طلاب و اساتید همت گمارد.

در طول حدود سی سال آشنایی بنده با ایشان خصوصیات برجسته ای چون ادب، تواضع و مهربانی پدرانه و رفاقت دلسوزانه و وسعت و تسلط علمی ایشان آنچنان مشهود بود که برای حقیر و همه طلاب و اساتید و دوستان و آشنایان آن مرحوم فراموش ناشدنی است.

اینجانب این ضایعه جانگداز را به محضر امام زمان ارواحنافداه و حوزه علمیه تهران و کلیه شاگردان و ارادتمندان، بالاخص خانواده گرامی آن مرحوم و برادران مکرم شان تسلیت عرض میکنم.

رحمه‌الله رحمة واسعه و حشره مع اولیائه الطاهرین

میرهاشم حسینی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    3 0
    روحش شاد