چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
13 آبان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان بوشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، امروز در جلسه برنامه ریزی ستاد برگزاری ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضمن گرامیداشت این روز، گفت: ۱۳ آبان ۱۳۵۸ جوانان درس آموخته مکتب و امام امت سیلی بر صورت کثیف آمریکا و آغازی بر پایان آمریکا بود و استکبار ستیزی انقلاب اسلامی و ملت شکوفا شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه استکبار ستزی لازمه عزت و مقدمه پیشرفت و سعادت است، بیان داشت: رژیم آمریکا رژیم استکباری  است و رژیم استکباری، جنگ افروز، تروریست و تروریست پرور، مداخله گر، فاسد  و انحصار طلب است.

وی اظهار کرد: وقتی می گوییم «رژیم استکباری»، استکبار جامع همه این زشتی ها و بدی هاو شیطنت ها است که ستیزه گری و مقابله با آن عین عقلانیت خواهد بود.

حجت الاسلام جمالی داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عدالت خواهی و ضدیت با استکبار و فساد است و امروز این استکبار ستیزی تحولات و معادلات جهان را برهم می زند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: سال گذشته علی رغم برنامه ریزی ها و هماهنگی ها، به دلیل شرایط کرونایی و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بوشهر لغو شد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی ها برای برگزاری مراسم ملی روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان بوشهر در حال انجام است، لذا این مراسم در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جمالی افزود: با همکاری دستگاه های فرهنگی و اجرایی برنامه متنوعی برای گرامیداشت و تببین این روز، برنامه ریزی شده که اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha