جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام سید حسین سید سامعی ، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنقر

حجت‌الاسلام سید سامعی گفت: پتانسیل‌های ارزشمند شهرستان سنقر باید غنیمت شمرده شود؛ اوج‌گیری نهضت مواسات در گرو شناسایی ظرفیت‌ها و بهره‌گیری از حضور نیروهای عظیم جوانان است.

حجت‌الاسلام سید حسین سید سامعی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنقر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگاری حوزه که در حاشیه نشست دو روزه راهیاران استانی بنیاد هدایت در اهواز انجام شد، با اشاره به ظرفیت مساجد شهرستان سنقر، اظهارداشت: این شهرستان دارای ۱۸۰ مسجد می‌باشد که بخشی از آن‌ها نیمه‌کاره یا در حال ساخت است. از این تعداد نزدیک به ۱۵۴مورد آن به‌صورت فعال مشغول خدمات‌رسانی هستند.

وی با اشاره به اقدامات مساجد در زمینه طرح مهرواره محله همدل اظهارداشت: گروه‌های جهادی، ائمه جماعت و امامان شهر و روستا همگی برای حل مشکلات محله خود ورود پیدا کردند و این طرح علاوه بر ایجاد انگیزه در بین مردم برای حل مشکلات محلات، هنری برای تزریق انرژی مثبت برای اقشار مختلف جامعه بود.

حجت‌الاسلام سامعی، از ثبت ۵۰۰ مسئله در راستای طرح مذکور خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۴۳ مسئله اقدام به ثبت گزارش نمودند و ۷ نفر به مرحله استانی صعود کردند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنقر وجود پتانسیل‌های ارزشمند این شهرستان را غنیمت شمرد و عنوان کرد: اوج‌گیری نهضت مواسات در گرو شناسایی ظرفیت‌ها و بهره‌گیری از حضور نیروهای عظیم جوانان است.

به گفته حجت‌الاسلام سید سامعی طرح مهرواره اوج بر اساس راهبری و محوریت امام مسجد صورت می‌گیرد؛ ازاین‌رو امام باید باقدرت راه و رسم آن را در پیش‌گرفته و نقش تسهیل گری در اجرای خدمات را فراهم ساخته و مواسات و همدلی را به اوج رساند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha