سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نشست ۲ روزه کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی برگزار شد

حوزه/ نشست کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی، با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در سالن کوثر این اداره کل، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، نشست کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی، با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در سالن کوثر این اداره کل، به مدت ۲ روز برگزار شد.

در آیین افتتاحیه این نشست، حجت‌الاسلام فردآقایی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به تحولات صورت گرفته در معاونت فرهنگی در دو سال اخیر، بیان‌داشت: بحمدالله معاونت فرهنگی در طی این دوسال توانسته کارشناسان این معاونت را در حوزه‌های مختلف جذب و با یک گروه کامل به فعالیت‌های گسترده خود بپردازد.

نشست ۲ روزه کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی برگزار شد

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادها و اتفاقات خوبی که افتاده، توجه جدی به جبهه انقلاب فرهنگی است که لازمه آن استفاده از ظرفیت جوانان و اقشار مذهبی و اثرگذار در جامعه است که بحمدالله اقدامات مؤثری در این خصوص صورت گرفته است.

اهمیت تقویت ارتباط کارشناسان با روسای ادارات

همچنین در ادامه حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، بر اهمیت تقویت ارتباط کارشناسان با روسای ادارات تأکید کرد و اظهار داشت: همفکری، همدلی و همکاری به‌عنوان سه اصل مهم برای موفقیت مجموعه کارکنان هر اداره جهت رسیدن به اهداف معین شده باید همواره موردتوجه قرار گیرد؛ بنابراین باید تلاش شود ارتباط کارشناسان با ستاد و روسای ادارات هر چه بیشتر تقویت شود.

نشست ۲ روزه کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی برگزار شد

وی خاطرنشان کرد: مفاهمه و مباحثه در خصوص مسائل و چالش‌های کاری بین روسا و کارکنان ادارات، علاوه بر اینکه نقش بسیار مهمی در تعامل و همفکری هر چه بیشتر مجموعه خواهد داشت، منجر به موفقیت آن مجموعه نیز می‌شود.

لازم به ذکر است، این نشست از تاریخ ۲۷ مهر به مدت ۲ روز در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha