جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
لاہور، جامعہ عروۃ الوثقیٰ سے وحدت امت میلاد ریلی

حوزه/ توسط حوزه علمیه جامعة عروة الوثقی لاهور پاکستان به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) راهپیمایی بزرگی در پاکستان برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» توسط حوزه علمیه جامعة عروة الوثقی لاهور پاکستان به مناسبت دوازدهم ربیع الاول و سالروز ولادت پیامبر اکرم، راهپیمایی بزرگی به عنوان امت واحده برگزار شد که در آن هزاران نفر، اعم از شیعه و سنی بدون در نظر گرفتن فرقه و مذهب، شرکت کردند و عشق و ارادت خود را به پیامبر اکرم ابراز کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی، رئیس جنبش بیداری امت مصطفی و مدیر حوزه علمیه جامعة عروة الوثقی در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم، گفت: پیامبر مردم غافل و نادان را با موعظه و تربیت به بهترین امت تبدیل کرده و دشمنی های متقابل آنها را به برادری و محبت تبدیل کرد و اکنون این وظیفه مسلمانان است که نسبت به رسالت پیامبر اکرم وظیفه خود را انجام دهند و از گروه بندی و تفرقه پرهیز کرده و به شکل یک امت، زیر سایه رسالت پیامبر متحد باشند.

وی در ادامه گفت: روز میلاد النبی در واقع یک روز عهد و پیمان است. این روز مبارک را نباید مانند تولد و درگذشت مردم عادی جشن گرفت، بلکه باید به عنوان روز عهد و پیمان یاد کرد تا امت درس فراموش شده ای که پیامبر اکرم هزار و چهارصد سال پیش داده را به خاطر بسپارند که به خاطر آن خداوند، بادیه نشینان و جامعه ای پر از ظلم و استبداد را به بهترین جامعه تبدیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha