پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست هم اندیشی علمای اهل تشیع

هم اندیشی علمی «نقش حوزه های علمیه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب» با حضور روحانیون و علمای شیعه و سنی در کنگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست هم اندیشی علمی نقش حوزه های علمیه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با حضور روحانیون و علمای شیعه و سنی برگزار شد.

در این برنامه که در هفته وحدت در مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب کنگان برگزار شد، جمعی از اساتید حوزه علمیه استان و علمای اهل تسنن بر مساله وحدت بین مسلمانان تاکید کردند.

حجت الاسلام محسن یمینی در این نشست با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: در این هفته چند نشست تخصصی با حضور روحانیون و علمای اهل شیعه و تسنن استان برگزار شد که نمونه آن جلسه تخصصی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعه بوشهر بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر با بیان اینکه روحانیت مسئول دینداری مردم است ابراز داشت: به فرموده امام راحل نبض تفکر جامعه باید به دست علما باشد تا جامعه دیندار شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز ارزش ها تغییر پیدا کرده است افزود: الگوی جوانان امروز تغییر یافته و لازم است روحانیون برای آداب اجتماعی، رفتار اجتماعی، خانواده، جوانان و ... بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برنامه داشته باشند.

حجت الاسلام یمینی با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: کسانی که متولی علم و دین مردم هستند بایستی بیشتر روی بیانیه گام دوم انقلاب کار کنند و این نشست باید مقدمه ای برای همین کار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha