جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با صدور پیامی، انتخاب سید عیسی محمد صالح الخرسان به‌عنوان تولیت حرم امام علی علیه السلام را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه،متن پیام آیت‌الله سید محمد سعیدی به تولیت جدید عتبه علوی به این شرح است:

جناب آقای سید عیسی محمد صالح الخرسان دامت توفیقاته

سلام علیکم

با کمال مسرت در ایام ربیع المولود میلاد موفور السرور رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم و امام صادق علیه السلام انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان تولیت عتبه مقدسه امیرالمؤمنین علیه السلام که نشان از تعهد و تجارب موفق شما می باشد صمیمانه تبریک می گویم. توفیق خدمت به اهل بیت علیهم السلام و عاشقان و زائران آن مضجع نورانی و ترویج حیات بخش قرآن و عترت علیهم السلام شرف و منزلت والایی است که خداوند به حضرتعالی ارزانی داشته است، امیدوارم در سایه لطف الهی و عنایت امیرالمؤمنین علیه السلام و هدایت های مراجع عظیم الشأن و با بهره گیری از تجارب گذشته در دوران مسئولیت شما ارتباط و تعامل اعتاب جهان اسلام و به ویژه عتبه مقدسه دخت موسی بن جعفر علیهم السلام با اعتاب عراق عزیز و عتبه مقدسه امیرالمؤمنین علیه السلام بیش از پیش تحقق یابد.
در کنار مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از درگاه الهی برای جنابعالی و همه خدمتگزاران و همکاران محترم توفیق روزافزون مسئلت می کنم.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهاسید محمد سعیدی
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha