پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پزشکی

آیین بزرگداشت یکمین سالگردشهادت شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی با حضور مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، بزرگداشت یکمین سالگرد شهادت شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی، با حضور مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جمعی از روحانیون، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، عصر روز چهارشنبه ۲۸ مهر۱۴۰۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی، در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم اظهار داشت: شهید دکتر محمد زارع جامع صفات اخلاقی و انسانی بود و در عین قاطعیت توام با متانت، دلی رئوف و مهربان داشت و این همان ویژگی مولای متقیان حضرت علی (ع) است.

 دکتر سید علیرضا مروجی افزود: استاد شهید، شاگرد مکتب ولایت و امامت بود و برای انجام وظیفه از تمام توان خود استفاده می کرد.

وی، با بیان اینکه شهید دکتر زارع دارای همت بلند و دور اندیشی بود و همه این صفات نیکو در شخصیت والای استاد شهید جمع بود، تصریح کرد: ایشان به فکر ایجاد دانشگاه بود تا فرزندان منطقه کاشان برای تحصیل به شهرهای دیگر نروند.

مروجی ادامه داد: دکتر زارع همواره به فکر توسعه بخش های درمانی مورد نیاز منطقه بود و می گفت چرا نباید خدمات درمانی پیشرفته پزشکی در کاشان ارائه شود.

 به گفته وی، اقدامات دکتر زارع زمینه ساز بالندگی و رشد دانشگاه علوم پزشکی کاشان شد که با این تلاش ها و زحمات در حال حاضر این دانشگاه در گروه دانشگاه های تیپ یک قرارد دارد.

 وی یادآور شد: شهید زارع در زمان حیات به فکر سلامت مردم بودند و اکنون هم نظاره گر ما هستند زیرا شهدا زنده و در نزد پروردگارشان روزی می خورند و ناظر بر اعمال ما هستند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پایان با اشاره به اینکه مدافعان سلامت در جبهه مبارزه با کووید ۱۹ سربلند بیرون آمدند، اظهار داشت: این عزیزان در مدت بیش از یک سال و نیم مبارزه با کرونا توانستند پنج موج بزرگ را پشت سر بگذارند و ان شاءالله همه دستگاه ها با کمک و حمایت خودشان، دل مدافعان سلامت را شاد خواهند کرد.

پایان پیام

بزرگداشت شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی در کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha