پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 984163
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
سل

حوزه / مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان آران و بیدگل با حضور مدیرکل دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان آران و بیدگل، صبح امروز پنج شنبه ۲۹ مهر۱۴۰۰ با حضور مدیرکل دادگستری استان اصفهان، با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه آران و بیدگل، در این مراسم با گرامی داشت هفته وحدت اظهار داشت: خواندن نماز اول وقت، شرکت در نمازجمعه، پرداخت خمس و نگاه نکردن به نامحرم چهار نشانه عبودیت و بندگی الهی است.

وی، با بیان اینکه در عبودیت جامع باید نگاه ها، حرکات و اندیشه ها الهی باشد .گفت : ترسی که امروز استکبار جهانی از امام راحل ،مقام معظم رهبری ، شیخ حسن نصرالله ها و سیاسیون کشورمان دارد به خاطربندگی ، ترس و عبودیت آنها به خداست.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه مسئولان نباید به دولت های سایه اجازه سیاست گذاری و برنامه ریزی در اقتصاد کشور را بدهند، ادامه داد: دولتمردان باید مشکل بالا رفتن نرخ ارز، پایین آمدن ارزش پول ملی و مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

وی، شیطان، هوای نفس، مفسدین، فقر، تبعیض، غرور و ویژه خواری را راه های نفوذ دشمن دانست و اظهار کرد: دستگاه قضایی با شناسایی مفسدین اقتصادی جلو نفوذ افراد فرصت طلب را در دستگاههای اجرایی بگیرد.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: چه معنا دارد یک فردی با قرارگرفتن در کنارمسئولی هزاران متر زمین تصاحب کند و قانونی هم  نباشد آن فرد دین خود را به جامعه ادا کند.

وی، با انتقاد از عدم ترخیص به موقع کالا ها و افزایش قیمت اجناس گفت: نباید بعضی از انبارها پر از کالا باشد و از بین برود و در اختیار مردم قرارنگیرد و قیمت اجناس  روزی ۱۰ الی ۲۰ درصد افزایش یابد.

امام جمعه آران و بیدگل، کم کاری و عدم رعایت قانون در بعضی ادارات را نوعی فساد دانست و افزود: فرمانداران با افرادی که در ادارات کم کاری می کنند، برخورد قانونی نمایند.

 در پایان این مراسم پس از ارائه گزارش رئیس سابق دادگستری آران و بیدگل و سخنرانی مدیرکل دادگستری استان اصفهان با قدردانی از خدمات محسن تاج افروز، امیر حسین رزاقی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان آران و بیدگل معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha