جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبلیغ

حوزه/ حجت الاسلام ملانوری گفت: گسترش طرح امین در مدارس یکی از مهم ترین دغدغه های این معاونت است و به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام مهدی محمدی معاون تبلیغ حوزه علمیه آذربایجان غربی، روز پنج شنبه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور با ارائه گزارشی از طرح های تربیتی امین و استقبال خوب طلاب برادر و خواهر استان از آن، به مشکلات و کمبود مزایای این طرح پرداخت و با تشکر از نظر مساعد مسئولین مربوطه، ابراز امیدواری کرد که آذربایجان غربی از توجهات ویژه معاونت تبلیغ برخوردار شود.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور نیز ضمن توصیه هایی در زمینه تبلیغ و اهمیت آن در مدارس، گفت: گسترش طرح امین در مدارس یکی از مهم ترین دغدغه های این معاونت است و به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

همچنین در دیدار حجت الاسلام محمدی با حجت الاسلام محمد غلامرضایی قائم مقام معاونت تبلیغ حوزه های علمیه  نیز بر ضرورت افزایش تعداد مبلغین و مبلغات طرح هجرت، امین و بینات به جهت حائز اهمیت بودن آذربایجان غربی، اجرای طرح های مصوب معاونت تبلیغ و مهارت افزایی در حوزه های مختلف تاکید شد.


معاون تبلیغ استان آذربایجان غربی نیز با قدردانی از حجت الاسلام غلامرضایی به بیان مشکلات تبلیغی استان پرداخت و گفت: آذربایجان غربی متمایز از استان های دیگر نیازمند عنایات مسئولین در رفع مشکلات تبلیغی است.

طرح امین از مهم ترین دغدغه های معاونت تبلیغ حوزه است

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سودابه طاهری IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    1 0
    با سلام لطفا زمینه استخدام رو فراهمرفرمایید