پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اردبیل

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: با وجود کشت و صنعت مغان بیکاری در منطقه و به خصوص شهرستان پارس‌آباد معنایی ندارد و وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه و رونق این بنگاه بزرگ اقتصادی باید برنامه‌ریزی و اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام و المسلین سید ابراهیم رئیسی امروز در بازید از مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان، اظهار داشت: دولت با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای اقدامات حساب شده تمام تلاش خود را برای آبادانی شرکت کشت و صنعت مغان معطوف می‌کند.

وی با بیان این که دلیلی برای توقف و کند شدن روند کاری و احیای این مجتمع اقتصادی وجود ندارد، گفت: این  مجتمع بزرگ اقتصادی پس از ابطال واگذاری مسئولیت‌های اجتماعی زیادی نسبت به شهر ، استان و وضعیت مردم دارد و دولت برای آبادانی شرکت کشت و صنعت مغان تمام تلاش خود را می‌کند.

رئیس جمهور  بیان کرد: در حال حاضر کشت و صنعت مغان در اختیار دولت بوده و وجهی برای توقف و یا کندکردن توسعه وجود ندارد و دولت تمام تلاش خود را برای توسعه آن انجام خواهد داد و با وجود چنین مجموعه عظیمی بیکاری در منطقه و به خصوص شهرستان پارس‌آباد معنایی ندارد و وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه و رونق این بنگاه بزرگ اقتصادی باید برنامه‌ریزی و اقدام کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha