شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: انتظار جوانان از دولت سیزدهم این است که در چرخه تولید از توانایی آنها استفاده شود و همه ما امیدواریم که این مهم محقق گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: سرلوحه زندگی ما باید دستورات پروردگار در حفظ انسجام و وحدت باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیامبر (ص) الگوی کاملی از انسانیت بودند که همواره ایشان تلاششان در مسیر ایجاد وحدت در بین مسلمین بود و میلاد این رسول خدا باعث روشنایی دوباره در جهان گردید.

امام جمعه سنندج در ادامه افزود: امام خمینی (ره) با نامگذاری هفته وحدت نقش بسیاری مهمی در وحدت و بیداری کشورهای اسلامی داشتند و می توان ایشان را بانی وحدت در جهان اسلام دانست.

ماموستا رستمی در بخش دیگری اظهار کرد: دشمنان از هر فرصتی برای ایجاد فتنه در جهان اسلام استفاده می کنند، بنابراین تنها وحدت است که می تواند مسلمین را در برابر زیاده خواهی مستکبرین حفظ کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم دولت بتواند در اجرایی کردن وعده های خود موفق باشد به ویژه در حوزه مسکن کارکرد و عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، زیرا مسکن به یکی از دغدغه های مردم به ویژه جوانان تبدیل شده است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: انتظار جوانان از دولت سیزدهم این است که در چرخه تولید از توانایی آنها استفاده شود و همه ما امیدواریم که این مهم محقق گگردد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha